
Agency of the Year: de hattrick van Happiness
Agency of the Year wordt georganiseerd door MM en PitchPoint; de competitie maakte haar uiteindelijke verdict bekend tijdens de Awards Night die gisteravond plaatsvond in de Mirano in Brussel, in aanwezigheid van zo’n 400 vakmensen uit de sector.
Naast de drie eerdergenoemde winnaars zette de jury van Elke De Vuyst (Lidl) nog 11 andere bureaus in de bloemen.
Serviceplan wint Gold in Innovator en Silver in Best Place to Work.
AdSomeNoise krijgt ook twee prijzen mee naar huis: de Gold in Most Entrepreneurial en de Bronze in Innovator.
De Gold in Best Newcomer valt te beurt aan Tomorrow dat het haalt van Umbau, de winnaar van de Silver in deze categorie.
BeInfluence Europe dat vorig jaar de Silver behaalde in Specialist, wint dit jaar de Gold in deze categorie. Het gaat daarmee twee Employer Branding-specialisten vooraf, Insilencio (Silver) en Fantastic (Bronze).
TBWA wint dan weer de Gold in Best Place to Work, terwijlvHungry Minds de Bronze krijgt in deze categorie.
Publicis Groupe verovert de Silver in Innovator.
Last but not least besloten Elke De Vuyst en haar jury om dit jaar een speciale prijs toe te kennen: aldus kenden ze de Game Changer Award toe aan de teams van Finch Collective.
Meer details hier..
MM en PitchPoint danken alle deelnemers, juryleden en partners van het Agency of the Year, onder wie de teams van ProFirst die de Awards Night organiseerden en RMB voor de ontvangst van de jury en de finalisten tijdens de live presentaties van de dossiers.