Agency of the Year: Happiness op meer dan één front!
Op 30 maart in het gezelschap van meer dan 500 aanwezigen voor de Agency of the Year Awards Night in de Spirito, reikten MM, Pitchpoint en de leden van de jury voorgezeten door José Fernandez (D’Ieteren) hun Gold, Silver en Bronze uit aan de twaalf bureaus die bekroond werden in de verschillende AOTY-categorieën.
Te beginnen met Happiness dat zijn naam van gelukkig bureau alle eer aandeed. Voor het tweede jaar op rij won het de titel van Agency of the Year, voor FamousGrey (Silver) en Publicis Groupe (Bronze). Het bureau van Karen Corrigan en Geoffrey Hantson stootte ook door tot de finale in de categorieën Best Place To Work en Innovator Agency: het pakt Silver in de eerste en Bronze in de tweede.
Naast zijn Bronze in de categorie AOTY behoudt Publicis Groupe zijn titel als Best Place To Work (Gold). Ogilvy Social.Lab eindigt derde in deze categorie (Bronze).
Dat laatste bureau onderscheidt zich ook in Innovator waar het de Gold wint. Nog in die categorie vinden we VO Group (Silver) dat eveneens scoort en zijn Positive Impact van vorig jaar behoudt (Gold), voor Air (Silver) en Springbok (Bronze).
Springbok wint de hoofdprijs in Most Entrepreneurial (Gold), voor Profirst (Silver).
In de druk beconcurreerde categorie Specialist zijn de laureaten WeWantMore (Gold), Digizik (Silver) en Fantastic (Bronze).
Best Newcomer Agency dit jaar is BeInfluence Europe (Gold).
Ter herinnering, dit jaar schreven 29 bureaus 38 dossiers in: da’s een record.
Je vindt hier de cases van de drie winnaars in de stercategorie Agency of the Year. Gold, Silver en Bronze in de andere categorieën volgen in onze volgende nummers.