TeamLeader zet de opnames van de AOTY-debatten online
Op 31 maart organiseerden MM en Pitchpoint naar aanleiding van de uitreiking van het Agency of the Year een reeks debatten die gemodereerd werden door Alex Thoré (Magis Agency) met vertegenwoordigers van de genomineerde bureaus en de leden van AOTY-jury. Die debatten zijn gefilmd door onze partner TeamLeader en zijn voortaan online te bekijken op het platform Agency Life.
Hieronder vind je de thema’s die besproken werden en de line-up van de vier debatten:
‘Love Stories’ of hoe de relatie klant-bureau versterken met Karen Corrigan (Happiness), Francis Lippens (FamousGrey), Guy Wilssens (Fantastic), José Fernandez (D’Ieteren), Anja De Landsheer (Pitchpoint) en Johan Vandepoel (ACC).
‘Innovate or Die?’ of zijn bureaus gedoemd om te innoveren met Rob Hill (Ogilvy Social.Lab), Bruno Pani (Profirst), Thomas Angerer (BeInfluence Europe), Pelle Craen (Digizik), Aurore Devos (Disney) en Sylvie Vandevelde (Itsme).
‘Blue Attitude’ over het groeiende belang van duurzaamheid en DEI, met Kim Verhaeghen (Springbok), Pauline Héraly (Air), Manon Glauden (VO Group), Els Lagrou (Albert Heijn), José Fernandez (D’Ieteren) en Johan Vandepoel (ACC).
‘Specialist vs. Integrated’ of waarom kiezen voor een gespecialiseerd bureau in plaats van voor een geïntegreerd bureau en vice versa, met Eva Devos (Publicis Groupe), Ignace Van Avermaet (d’Artagnan), Werner De Smet (Oona), Eric Leurquin (WeWantMore), Kaat Declerck (Humaneyes), José Fernandez (D’Ieteren), Steven De Backer (MeDirect) en Martine Ballegeer (PitchPoint).
Hier te bekijken.