Agency of the Year 2021 : een televisieprogramma als orgelpunt van een bijzondere editie
This is not Agency of the Year is onderverdeeld in vier panels gewijd aan veerkracht, relaties tussen bureau en adverteerder, de disciplines in de communicatiesector en natuurlijk de winnaar van de gegeerde Agency of the Year-titel.
Om deze onderwerpen te bespreken verwelkomen we Valérie Bracke (KBC), Zehra Sayin (Special Olympics), Yannick de Bièvre (MediaMarkt), Vic Dresen (Burger King), Johan Vandepoel (ACC), evenals Denis Masquelier en Ludovic de Barrau (IP Belgium) ), Martine Ballegeer, Anja De Landsheer en Chris Van Roey (PitchPoint), Damien Lemaire en Serge De Schryver (MM).
Waren ook van de partij: Steven Cosyns, Arnaud Pitz, Daniel Schots en Sofie Verstreken (BBDO), Koen Denolf (The Fat Lady), Cédric van Kan en Albane de Chevigny (Ogilvy Social.Lab), Pauline Héraly, Eric Hollander en Stéphane Buisseret (Air).
This is not Agency of the Year is een productie van Laurent Toussaint in een regie van Jérôme Fabry.
Naast al deze mensen en hun teams wil MM ook graag Carine Poulet en Philippe Jaumain bedanken, respectievelijk Brand Communication Coordinator en Brand Communication Director bij RTL Belgium.