Agency of the Year 2024: de jury van Mélanie Decelle
Media Marketing en Pitchpoint legden de laatste hand aan de samenstelling van de jury voor hun Agency of the Year 2024.
Die wordt voortaan voorgezeten door Mélanie Decelle, marketing director bij Spadel en bestaat uit de redactie van MM, de tandem Martine Ballegeer en Anja De Landsheer van Pitchpoint, de CEO van de ACC, Johan Vandepoel, alsook 12 adverteerders: Etienne Bachellier (Alken-Maes), Grégory Bauduin (Ikea), Steven De Deyne (Proximus), Jelle Deconinck (Volvo), Valérie Delaby (Lay’s Europe), Elke De Vuyst (Lidl), Annelie Evens (Recupel), Christine Jean (Belfius Direct), Doriane Magnus (Kiabi), Kris Michiels (Loterie Nationale), Andy van Hassel (Duvel Moortgat) en Elly Zwinnen (Inno).
Dossiers indienen kan tot en met 5 februari 2024. Meer info hier.