AOTY 2021 : de podcasts
In de aanloop naar de lancering van onze Agency of the Year 2022 presenteren we je in samenwerking met NGroup dat de productie verzorgde, drie podcasts met evenveel laureaten van 2021: Sofie Verstreken, Chief Strategy Officer bij BBDO Belgium (Agency of the Year),...
Agency of the Year 2021 : een televisieprogramma als orgelpunt van een bijzondere editie
Zoals beloofd presenteren we graag This is not Agency of the Year, een tv-show van 45 minuten aangeboden door MM, PitchPoint en IP Belgium, in een presentatie van Christophe Deborsu. This is not Agency of the Year is onderverdeeld in vier panels gewijd aan veerkracht,...
Agency of the Year 2020: BBDO Belgium
"Creativiteit is echt wat ons vandaag onderscheidt van de consultants, mediabureaus en inhouse bureaus", aldus de stelling die in het dossier van BBDO gehighlight wordt en die Steven Cosyns tijdens zijn live presentatie aan de jury herhaalde. Het is geen toeval dat de...
Specialist Agency 2020 : The Fat Lady
Als resultaat van de fusie tussen Het Salon en Markee speelt The Fat Lady ongetwijfeld een pioniersrol inzake content marketing. Al sinds 2014 heeft het als missie de discipline op de radar (en in de plannen) van de Belgische marketeers te zetten. Op zijn...
Jury’s Special Prize – Resilient Agency : Air
Dit jaar besloot de AOTY-jury om een speciale prijs toe te kennen aan Air dat verkozen werd tot Resilient Agency of the Year. Die titel wil een bekroning zijn voor de moed, ambitie en visie van een bureau dat gedurende twee heel moeilijke jaren verschillende grote...
Best Place to Work 2020 : Ogilvy Social.Lab
Toen we Rob Hill, CEO van Ogilvy Social.Lab, in 2018 vroegen naar de redenen die voor hem de doorslag gaven om zijn functie bij Oglivy in Zuid-Afrika in te ruilen voor die van CEO bij de Belgische vestiging van het bureau, kwam hij met diverse argumenten. Hij verwees...